Vigilància i protecció de marca

Serveis anipiratería i escolta Online

Els nostres serveis de vigilància de marques en continguts d'Internet permeten:

Vigilancia y protección de Marca

Serveis Antipirateria

La nostra solució té per objecte ajudar els propietaris de marques les quals han estat ciberocupadas a Internet.Ofreciendo inicialment per part dels nostres experts quina és la situació actual de la Marca li aconsellarem sobre les estratègies per obtenir els millors resultats perquè a continuació la nostra plataforma antipirateria s'encarregui d'esborrar tots els anuncis o webs fraudulentes.


Un procés senzill. Un cop disposem de les marques que es faran servir com a base per a les eliminacions, el nostre equip s'encarregarà de tot el procés i s'ha d'assegurar que desapareguin les infracciones.Sólo en tres simples passos: Trobar, Analitzar, Elimina.

L'objectiu és oferir una solució eficient, ràpida i flexible que abordi les infraccions immediatament, abans que el problema tingui l'oportunitat de créixer.

La prioritat és aconseguir resultats d'una manera ràpida perquè alhora es pugui construir una estratègia de vigilància que elimini els infractors permanentment.

A més mitjançant la nostra plataforma en línia podrà obtenir en temps real:

  • · Estat actual dels llistats trobats
    · Infraccions que s'estan eliminant
    · Infraccions ja eliminades
Vigilancia y protección de Marca

Escolta Online (Guardian)

El nostre servei de vigilància de marques a Internet permet fer un seguiment de la marca a continguts webs, xarxes socials, vídeos, logotips, APPs, diaris online, cercadors (Google, Yahoo, Bing ...)

El servei recull totes les mencions que inclouen la marca, que són filtrades per un sofisticat sistema que permet ordenar les que són vàlides, per poder fer anàlisi de reputació, geolocalització, estadístic, frau ...

Permet obtenir informes periòdicament per valorar els resultats i detectar possibles usos fraudulents, reputació, principals influencers i incidències sobre la marca.

Monitorització de la marca a tots els usuaris de Twitter per trobar els que fan servir la marca en el seu nom. Això permet detectar possibles fraus i suplantacions d'identitat.

Tots aquests usuaris es guarden a la plataforma per poder consultar-los en qualsevol moment.