Àrea privada
93 594 21 01
Menú

Àrea privada

Faq´s


USUARIS:

Voldria entrar a la meva extranet però no recordo les meves claus d'accés, Què puc fer?
He de tenir actualitzades les meves dades de contacte?
He d'omplir les dades de facturació ?
Puc visualitzar la meva extranet en altre idioma?
Com puc canviar l'idioma de la recepció de missatges?
Com puc canviar les dades de l'usuari?

DOMINIS:

Vull donar d'alta un domini per a un client meu
Puc donar d'alta diferents dominis amb diferents titulars?
M'he equivocat al donar un domini d'alta i no ho he pagat encara, ¿Com puc anul·lar la sol·licitud perquè no m'aparegui en comandes pendents de pagament?
Què és un domini IDN?
Puc traspassar un domini IDN?
Què és un backorder?
Què és un domini territorial?

RENOVACIONS:

Puc renovar un domini per més anys?
Puc avançar la renovació ?
El meu domini ha caducat, ¿Com puc renovar-ho?
Com puc fer un Restore del meu domini?

RENOVACIONS AUTOMÀTICAS:

Què és la renovació automàtica?
Com puc activar la renovació automàtica dels meus dominis?
Què és el “Llindar d'Avís”?

TRANSFERÈNCIES DE DOMINIS:

Què necessito per a transferir el meu domini cap a Entorno?
Quan temps triga una transferència de domini?
Com puc transferir un domini .com, .net, .org, .info, .biz, .mobi, .cat, .cc o .tv?
Com puc transferir un domini .es?
Com puc transferir un domini .eu?
He pagat un traspàs i m’ha donat error perquè l’auth info és incorrecte ¿com puc modificar-lo?
El meu domini està a punt d'expirar, ¿Puc transferir-lo?

CANVI DE TITULAR:

Actualitzar dades del titular: ¿Quins documents fan falta per a un canvi de titular?
Procediment de canvi de titular

MODIFICAR DOMINI:

Quines dades puc modificar del meu domini?
Com puc modificar un contacte?
Com puc modificar l'informació dels DNS?
Quan temps triga en fer-se una modificació?

SERVEIS:

Com puc pagar la renovació d’un servei contractat?
Com puc contractar un pla redireccionament per un domini registrat?
Com puc configurar un pla redireccionament?
Com puc contractar un pla e-mail o d’allotjament per un domini registrat?
Com puc canviar un pla que ja tinc per un altre superior?
Com puc pagar la renovació d’un servei contractat?
Com puc configurar els DNS del meu domini?

SOL.LICITUDS I COMANDES:

Quan es crea una sol·licitud?
La sol·licitud s'actualitza?
Quan puc pagar una sol·licitud?
Com pago una comanda?

FACTURACIÓ:

Quines formes de pagament hi ha?
Quins moviments genera un pagament?
Quan es genera una factura?
On puc recuperar una factura?
La factura no és correcta. Com puc modificar-la?

GESTIÓ DE COMPTES:

Vull tenir diners en el dipòsit per a poder fer els pagaments més còmodament. Com ho he de fer?
Tinc diners en el dipòsit però no m'arriba per a pagar la meva comanda. Com puc ampliar-ho?

ELS MEUS USUARIS:

Per a què serveix l'apartat “Usuaris”
Com dono d'alta un usuari?
Com assigno un domini a un dels meus usuaris?
Com esborro un domini a un dels meus usuaris?

USUARIS:

Voldria entrar a la meva extranet però no recordo les meves claus d'accés, Què puc fer?
Si recorda el nom d'usuari, des de l'apartat ”Usuari Registrat” Ha oblidat la clau? de la nostra web pot recuperar la contrasenya, que li serà enviada al compte de correu que consti en el seu usuari de la seva extranet. Si no recorda ni l'usuari ni la contrasenya, haurà d'enviar-nos un correu electrònic a nic@entorno.es des del correu que consta en el seu usuari i nosaltres li facilitarem l'usuari perquè pugui recuperar la contrasenya.

He de tenir actualitzades les meves dades de contacte?
Es molt important que les seves dades de contacte estiguin actualitzades, tingui en compte que l´adreça de correu que ens faciliti, és on li arribaran tots els avisos relacionats amb els dominis: pagaments, renovacions, modificacions, etc...

He d'omplir les dades de facturació?
Per defecte les dades que consten a l'apartat “Dades de Facturació” són les mateixes que les “Dades de Contacte”. Si desitja que les factures vagin a un altre nom o raó social ha de modificar primer aquest apartat. Les dades que constin en “Dades de Facturació” afectaran a totes les factures que es generin de tots aquells dominis que es trobin en la seva extranet.

Puc visualitzar la meva extranet en altre idioma?
Per poder visualitzar la seva extranet en un altre idioma pot canviar-lo a la part de dalt a la dreta.

Com puc canviar l'idioma de la recepció de missatges?
Per canviar l’idioma de recepció dels missatges ha d’anar a “dades contacte” i seleccionar-lo a “idioma de comunicació”, prémer “continuar” i a partir d’aquest moment rebrà les nostres notificacions en l’idioma escollit.

Com puc canviar les dades de l'usuari?
Per a canviar les dades de l'usuari ha d'anar a l'apartat “dades contacte”, li apareixen les dades que té actualment.
Pot modificar les dades que vulgui i després prémer en “continuar”. Els canvis es realitzen automàticament.

cap a munt

DOMINIS:

Vull donar d'alta un domini per a un client meu
Des de la seva extranet pot donar d'alta dominis per a diferents clients. Ha de tenir en compte que les dades del titular han de ser les del propietari del domini, ja que una posterior rectificació del nom o raó social implica un canvi de titular.

Puc donar d'alta diferents dominis amb diferents titulars?
Si, a cada domini que doni d'alta li pot assignar el titular que desitgi, tenint en compte sempre que la factura anirà a nom de les dades que constin a l'apartat “Dades de Facturació” de la seva extranet.

M'he equivocat al donar d'alta un domini i no ho he pagat encara, ¿Com puc anul·lar la sol·licitud perquè no m'aparegui a comandes pendents de pagament?
Ha d'anar a “Sol·licituds” i buscar el domini erroni, premi en la icona d'esborrar per a anul·lar la sol·licitud.

Què és un domini IDN?
Un Internationalized Domain Name (IDN) és un nom de domini d’Internet que conté caràcters no ASCII. Aquest tipus de dominis poden tenir caràcters amb accents o lletres específiques d’un idioma, per exemple l’“ñ”, com fa falta en moltes llengües europees, entre elles l’espanyol o el català. A la nostra aplicació hem incorporat els caràcters de l’espanyol i el català per les extensions de domini que els tenen. Les noves versions dels navegadors web i clients de correu ja reconeixen aquests tipus de caràcters.

Puc traspassar un domini IDN?
Pot traspassar un IDN sempre que nosaltres suportem aquests IDN amb l’extensió del seu domini. Per exemple, si vol traspassar un domini amb un caràcter específic de l’espanyol en un .com, ho podrà fer perquè tenim els IDN espanyols per .com. Si vol transferir un .com amb una lletra de l’alfabet grec, no podrà perquè no suportem aquests caràcters.
Per fer la transferència ha de seguir el mateix procés que els demés traspassos, depenent del tipus d’extensió que tingui el domini.

Què és un backorder?
Un backorder és una petició d'un domini que no han renovat, però que encara no s'ha alliberat. El día que s'allibera es mana la petició per a intentar arribar el primer i registrar-lo.

Què és un domini territorial?
Els dominis territorials o ccTLDs (country code Top Level Domains) són dominis que fan referència a un país o zona geogràfica. Hi ha més de 200 extensions territorials que pot registrar, si vol donar-se a conèixer en un país o per protegir les seves marques comercials.
Cada extensió es regeix per una normativa i uns preus diferents, segons les normes establertes pel registre de cada país. A Entorno Digital podrà registrar més de 150 extensions de dominis territorials de diferents països.

cap a munt

RENOVACIONS:

Puc renovar un domini per més anys?
Si, pot escòllir més d'un any de renovació i beneficiar-se dels descomptes aplicats pels dominis .com, .net, .org, .biz, .info, .tv, .cc, .es, .cat, .mobi, .tel, .asia i algun territorial.

Puc avançar la renovació?
A l'apartat “Gestionar domini” pot escollir el domini que vol renovar anticipadament, premi la icona de “Renovació anticipada” i se li crearà una comanda perquè pugui procedir al pagament des de l'apartat comandes.
En la majoria de dominis territorials i en els dominis .EU no es pot avançar la renovació.

El meu domini ha caducat, ¿Com puc recuperar-lo?
En els dominis .com, .net, .org, .biz, .info, .tv, .cc, .mobi, .asia, .me, .cat i .tel, si encara no han passat 20 dies des de la data d'expiració podrà renovar el seu domini al mateix preu de renovació. Ens ha d'enviar urgentment un correu a nic@entorno.es perquè puguem modificar-li manualment la comanda i pugui pagar-lo des de la seva extranet.
Si han passat més de 20 dies des de la seva data d'expiració el domini entra en estat RedemptionPeriod, pel que si vol recuperar el domini haurà de fer un restore.

- Pels dominis .es: 10 dies després de la data d'expiració si no s'ha renovat ESNIC borra el domini.

- Pels dominis .eu: el dia després de l'expiració del domini entra en estat REDEMPTIONDPERIOD. En aquest cas durant els 40 dies següents a la data d'expiració, per a recuperar el domini s'ha de fer un Restore.

- Per la resta de dominis territorials ens haurà de consultar per cada cas.

Com puc fer un Restore del meu domini?
Per a fer el restore haurà d'anar a l'apartat “Recuperar Dominis Expirats” de la seva extranet on li apareixeran els dominis caducats. Seleccioni el domini que vol recuperar i premi a Recuperar Domini. Aquesta acció li crearà una comanda que li quedarà pendent de pagament i que trobarà a l'apartat “Comandes” de la seva extranet.
Una vegada pagada la comanda generarà el restore amb un any de renovació inclòs. El temps de procés de restore depèn de l'extensió, pot durar entre 24 i 48 hores.

cap a munt

RENOVACIONS AUTOMÀTIQUES:

Què és la renovació automàtica?
El sistema de renovacions automàtiques li oferix la possibilitat de no haver d'estar pendent ni de preocupar-se de pagar manualment les renovacions de productes.
Si vostè tria que les seves renovacions es facin de forma automàtica, quan un producte entri en període de renovació, el pagament del mateix es farà de forma automàtica sempre que vostè tingui suficients diners en el dipòsit de la seva extranet.

Com puc activar la renovació automàtica dels meus dominis?
Si desitja que el sistema d'auto-renovació afecti a tots els dominis que té a l'extranet ha d'anar al menú de Renovacions Automàtiques i dintre de l'apartat “Escollir Mètode” triar l'opció “SI”.
Si desitja que algun domini es renovi de forma diferent haurà d'anar a Llistat de Productes i seleccionar-lo a mà.

Què és el “Llindar d'Avís”?
Pot fer servir aquesta opció si desitja que Entorno Digital l'avisi amb un correu quan l'import que té en el dipòsit arribi a una quantitat mínima. Aquest avís li ajudarà a tenir una planificació millor per al pagament de les seves sol·licituds. Per a activar-lo simplement ha d'introduir la quantitat en Llindar Import Dipòsit

cap a munt

TRANSFERÈNCIES DE DOMINIS:

Què necessito per a transferir el meu domini cap a Entorno?

.com, .net, .org, .info, .biz, .tv, .cc, .cat, .mx, .mobi, i .tel
Ha de tenir en compte aquestes tres pautes:
- El domini ha d'estar en estat Actiu (desbloquejat)
- Ha de tenir més de 2 mesos de vida o que no hagi sofert un traspàs anterior 2 mesos abans.
- Sol·licitar al seu actual Registrador el codi d'autorització “Auth Code”.

.es
Heu de tenir activa el compte de correu del contacte administratiu, ja que ESNIC li enviarà un correu perquè accepti el traspàs .

.eu
Eurid li enviarà al compte de correu del titular del domini un correu perquè doni l'acceptació.

Dominis territorials
En el següent enllaç pot consultar com transferir els dominis territorials que l'interessen: http://www.entorno.es/dominios_territoriales.php

Quan temps triga una transferència de domini?

.com, .net, .org, .info, .biz, .mobi, .tv, .cc, .mx, .tel i .cat
La transferència pot durar fins a un màxim de 5 dies.

.es
Les sol·licituds de transferència tenen un termini màxim de 10 dies. La transferència s'efectua en el moment que el PCA dóna l'acceptació.

.eu
Les sol·licituds de transferència tenen un termini màxim de 14 dies. La transferència s'efectua en el moment que el PCA dóna l'acceptació.

Dominis territorials
Depèn de cada extensió de domini. Consulti'ns en cada cas.

Com puc transferir un domini .com, .net, .org, .info, .biz, .mobi, .tel, .mx, .cat, .cc o .tv?
Per a transferir un domini amb alguna d'aquestes extensions el primer que ha de fer és demanar el auth info a l'actual registrador. Després ha d'anar a “transferir domini”, posar el domini i en la següent pantalla posar el auth info. A continuació, si fa falta, posar les dades del titular tal i com figuren en el whois actual, posar els contactes que es desitgen i prémer en “continuar”. Seguidament ha d'anar a “comandes” i pagar la transferència.
En un termini de cinc dies Entorno passarà a ser el registrador i el domini quedarà renovat per un any més.

Com puc transferir un domini .es?
Per a transferir un domini .es ha d'anar a “transferir domini” i escriure el domini. En breu rebrà un correu de Esnic al mail de contacte administratiu per a acceptar el traspàs.
No s'ha de pagar la transferència ni tampoc es renova el domini per un any més, tret que el domini estigui en període de renovació. Si es troba en aquest període s'ha de pagar la transferència i es renova el domini automàticament per un any més.

Com puc transferir un domini .eu?
Ha d'anar a “transferir domini”, posar el domini i omplir la sol·licitud. A continuació ha d'anar a comandes i pagar la transferència.
Rebrà un mail al correu del titular per a acceptar el canvi de registrador i en uns dies es transferirà el domini. Aquest es renova per un any més a partir de la data de la transferència.

He pagat un traspàs i m’ha donat error perquè l’auth info és incorrecte ¿com puc modificar-lo?
Per poder entrar de nou l’auth info ha d’anar a “sol·licituds”, buscar la sol·licitud de transferència, prémer en modificar sol·licitud i posar de nou l’auth info. Després vagi a “comandes” i torni a pagar la transferència amb els diners que li havíem retornat al saldo disponible. Es tornarà a enviar i si l’auth info és correcte es realitzarà la transferència en un màxim de 5 dies.

El meu domini està a punt d'expirar, ¿Puc transferir-lo?
Perquè la gestió de traspàs sigui més còmoda, ràpida i segura, és millor que la data d'expiració no estigui massa pròxima. De tota manera encara que depèn de l'actual registrador, s'hauria de poder iniciar un traspàs fins i tot 1 dia abans de la data d'expiració, ja que el domini entra en estat Pending Transfer i quan s'acaba de traspassar el nou Agent Registrador assumeix la renovació.

cap a munt

CANVI DE TITULAR:

Actualitzar dades del titular
És important tenir sempre actualitzats les dades del propietari del domini. Les dades que fan referència a l'adreça, telf, fax , mail de contacte es podran actualitzar directament des de l'extranet, però si té lloc un canvi de Cif. implicarà un canvi de titular.

Quins documents fan falta per a un canvi de titular?
Per als dominis genèrics no fa mancada aportar documentació. Per als dominis .es els documents que fan falta es troben tant en la nostra web com en l'extranet del client dintre de l'apartat ?Canvi de Titular?. Aquests documents han de ser emplenats , signats i acreditats per l'actual i nou propietari del domini

Procediment de canvi de titular:

Dominis Genèrics (.com, net, org, info, biz, cat….)
Se sol·licita des de l'apartat "Canvi de Titular" de l'extranet de dominis, es selecciona el domini i s'introduïxen les dades del nou titular, seguidament es crearà una comanda de “Canvi de Titular”i quedarà “Pendent de Pagament”. El pagament del mateix és el que el generarà que s'enviïn dos correus d'acceptació, un a l'antic titular i un altre al nou.
Una vegada acceptats els dos, el canvi es realitzarà automàticament.

Dominis .es

Només podem fer un canvi de titular d'un domini si l'Agent Registrador Acreditat és Entorno Digital. Si no és així, el primer que s'ha de fer és transferir el domini cap a nosaltres.

El canvi de titular pot fer-ho directament des de la seva extranet de dominis si ho desitja. Sol·liciti-ho des de l'apartat "Canvi de Titular" i introdueixi les dades del nou titular. Un cop pagat començaran el tràmit:

Sol·licitud de transmissió de l'actual titular.

El Titular o la persona de Contacte Administratiu rebran una comunicació via correu electrònic per part de Red.es per confirmar o rebutjar l'inici del procediment. Posteriorment hauran d'accedir al sistema d'Esnic.es amb el seu identificador i clau per validar l'acció a executar (confirmar o rebutjar). Si no recorda o no coneix l'Id de contacte titular o administratiu ho pot veure fent un whois del domini a http://www.nic.es. Si no coneix o no recorda la seva clau la pot sol·licitar a https://www.nic.es/sgnd/login.action i Red.es li enviarà al correu electrònic del contacte Administratiu.

Sol·licitud d'acceptació de condicions del nou titular.

La persona designada com a Contacte Administratiu per l'adquirent del dret d'ús del domini “.es” rebrà una comunicació via correu electrònic, per confirmar o rebutjar la transmissió, accedint al sistema de gestió de noms de domini amb el seu identificador i clau. Si no recorda o no coneix l'Id de contacte titular o administratiu ho pot veure fent un whois del domini a http://www.nic.es. Si no coneix o no recorda la seva clau la pot sol·licitar a https://www.nic.es/sgnd/login.action i Red.es li enviarà al correu electrònic del contacte.

Si la confirmar, haurà de procedir a l'acceptació dels termes de l'assignació prevists en el Pla de Dominis, i sol·licitar la modificació de les dades del registre.

Més info

Dominis .eu
El procediment per a fer un canvi de titular d'un domini .eu és mitjançant l'opció de l'extranet: “Trade dominis .eu”. El Trade permet traspassar un domini cap a Entorno i alhora fer un canvi de titular. El domini es renova per a un any a partir de la data que s'executa el trade domain.
Si el domini ja està a Entorno, també s'utilitzarà aquesta opció per a fer el canvi de titular.

Passos: Escriure el nom o noms de dominis fins a un màxim de 25 entrades, seguidament seleccionar-los i donar-li a continuar.
En el formulari emplenar els camps de titular, contactes i Dns tenint en compte que aquestes dades afectaran a tots els dominis associats. Una vegada emplenat el formulari es crearà una comanda que quedarà “Pendent de Pagament”. Quan es realitza el pagament l'aplicació enviarà la petició a Eurid.
Eurid enviarà un correu a l'antic i nou titular perquè acceptin el canvi, una vegada acceptat per les dues parts es realitzarà el canvi automàtic.

cap a munt

MODIFICAR DOMINI:

Quines dades puc modificar del meu domini?
Totes menys el Titular.
Si desitja actualitzar alguna dada del titular que no sigui la raó social, ens ha d'enviar un correu a nic@entorno.es i nosaltres li actualitzem.

Com puc modificar un contacte?
A l'apartat “Gestionar domini”, trobarà l'icona corresponent a la modificació.
Esculli el domini que desitja modificar, se l'hi obrirà la fitxa del domini en la que pot canviar els contactes introduïnt les noves dades.

Com puc modificar la informació dels DNS?
Des de l'apartat “Gestionar Domini”, premi sobre el domini que vol modificar, se l'hi obrirà la fitxa del domini en la que pot canviar els dns introduïnt les noves dades.
Només és imprescindible informar de les direccions IP quan l'extensió dels servidors sigui igual a la del dominio que s'està modificant.

Quant temps triga en fer-se una modificació?
Les modificacions són automáticas.
Tingui en compte que si la modificació és de dns, la propagació dels pot trigar entre 24 i 48 hores.

cap a munt

SERVEIS:

Com puc pagar la renovació d’un servei contractat?
Per pagar la renovació d’un servei ha d’anar a “comandes” o “sol·licituds”. Ha de buscar el servei a pagar i un cop seleccionat, esculli la forma de pagament. Per TPVV el pagament és immediat i totalment segur, ja que sempre dóna les dades de la seva targeta a l’entitat bancària. En cas de escollir transferència com a forma de pagament hem d’esperar a rebre el comprovant d’aquesta. Si disposa de diners al saldo disponible pot utilitzar-lo i així el pagament és molt més ràpid.

Com puc contractar un pla redireccionament per un domini registrat?
Per contractar un pla de redireccionament per un domini registrat a Entorno, el primer que fa falta és que el domini tingui els nostres servidors de DNS. Si ja els té, ha d’ anar a “alta servei redireccionament”, on li apareix un desplegable amb tots els dominis que te registrats en el seu usuari. Ha d’escollir el domini, els anys que el vol contractar i prémer “seguir”. Després ha d’anar a “comandes” per pagar el pla i ja el te a punt per configurar-lo.

Com puc configurar un pla redireccionament?
Per configurar un pla redireccionament ha d’anar a “Els meus productes”, escollir el pla que vol configurar prement “editar contracte”. Li apareix un formulari per poder posar l’adreça web on ha d’apuntar el domini. També pot redireccionar 5 correus amb aquest domini cap a uns altres. Després premi a “actualitzar”.

Com puc contractar un pla e-mail o d’allotjament per un domini registrat?
Per contractar un pla e-mail o de allotjament per un domini registrat a Entorno, el primer que fa falta és que el domini tingui els nostres servidors de DNS. Si ja els té, haurà d’escollir el pla que millor li va per les seves necessitats. Quan ho tingui decidit ha d’anar a alta servei del pla concret, li apareix un desplegable amb tots els dominis que té registrats en el seu usuari. Ha d’escollir el domini, els anys que el vol contractar i prémer “seguir”. Després ha d’anar a “comandes” per pagar el pla i en breu rebrà les instruccions per poder-lo utilitzar.

Com puc canviar un pla que ja tinc per un altre superior?
Per canviar un pla actual a un altre superior primer ha d’anar a “veure/modificar serveis”, esborrar el pla que actualment té contractat amb aquell domini i després tornar a contractar un nou pla seguint els passos de ¿Com contractar un pla d’allotjament?

Com puc pagar la renovació d’un servei contractat?
Per pagar la renovació d’un servei ha d’anar a “comandes” o “sol·licituds”. Ha de buscar el servei a pagar i un cop seleccionat, esculli la forma de pagament. Per TPVV el pagament és immediat i totalment segur, ja que sempre dóna les dades de la seva targeta a l’entitat bancària. En cas de escollir transferència com a forma de pagament hem d’esperar a rebre el comprovant d’aquesta. Si disposa de diners al saldo disponible pot utilitzar-lo i així el pagament és molt més ràpid.

Com puc configurar els dns del meu domini?
Per configurar els servidors de DNS d'un domini registrat a Entorno, el primer que fa falta és que el domini tingui els nostres servidors de DNS. El servei de DNS es gratuït pels dominis registrats on-line. Des de l'apartat “Gestionar dominis”, a la banda dreta del domini que vol modificar, trobarà la icona corresponent a “Configuració del DNS del domini”, premi i se l'hi obrira la fitxa per poder configurar els servidors de DNS del domini.

Què és el Whois Privat?
Ofereix la possibilitat al client d'ocultar la seva identitat como a titular d'un domini. Per tant les dades personals o empresarials quedaran ocultes i lliures d' atacs de spammers, hackers o d'altres tipus d'estafes. Aquest servei es pot contractar per les següents extensions de domini: .com, .net, .info, .biz, .org, .cc, .tv, .cat, .mobi, .tel, .mx i cm.
Si desitja contractar el servei entri a l'apartat Whois Privat, seleccioni el domini i premi en “Contractar”

cap a munt

SOL.LICITUDS I COMANDES:

Quan es crea una sol·licitud?
Qualsevol acció que faci sobre un domini ja sigui un alta, modificació, traspàs, etc... una vegada validada crea la seva sol·licitud corresponent.

La sol·licitud s'actualitza?
Les sol·licituds van canviant d'estat informant-li a cada moment de com es troba la seva petició

Quan puc pagar una sol·licitud?
Quan aparegui en estat PENDAP “Pendent de Pagament”

Com pago una comanda?
A l'apartat "Comandes" trobarà les sol·licituds que han anat passant a l'estat "PENDAP", seleccioni la comanda que desitja pagar i cliqui en "Pagar"

No he finalitzat el pagament però la comanda m'apareix “Con.” Què he de fer?
L'estat “Con” significa “conciliat”. Es queda en aquest estat sempre que se selecciona com forma de pagament “transferència bancària”, si clica a l'”ull” li mostrarà els detalls de la transferència com el concepte que ha de posar al fer-nos l'ingrés i el nostre nº de compte bancari.
Si ha seleccionat com forma de pagament “Pagament per targeta” i no ha finalitzat el procés també es queda en estat “Con.” si prem a l'”ull” li mostrarà l'opció “Anular” per a poder tornar a iniciar el pagament.

cap a munt

FACTURACIÓ:

¿Quines formes de pagament hi ha?
El pagament mitjançant l'extranet pot ser:

Targeta de crèdit: a través de la passarel·la de pagament segura de la Caixa del Penedès. El pagament és automàtic.

Transferència bancària: és necessari que indiqui en la mateixa el codi de referència que li indiquem en el pagament i que ens avanci per fax el comprovant de pagament al 935921445 o bé per correu electrònic a: nic@entorno.es

Quins moviments genera un pagament?
Una vegada conciliat el pagament de la comanda, l'import de la sol·licitud apareix com "Retingut" el que significa és que els diners s'està utilitzant perquè Entorno pagui al registre corresponent. Poden succeir dues coses:
1)Si la sol·licitud queda aprovada el moviment quedarà tancat "Pagament" 2)Si la sol·licitud ve desestimada es crea una moviment de "Abonament" el que significa que els diners que s'havien retingut per a la sol·licitud s'han alliberat i se li han afegit al dipòsit de la seva extranet.

Quan es genera una factura?
Una vegada el moviment queda tancat “Pagament” la comanda queda pendent per a facturar. La facturació és automàtica i es genera cada tarda sobre les 16:30h.

On puc recuperar una factura?
Una vegada generada la factura la trobarà penjada en format pdf en l'apartat “Gestió de Comptes / Facturació” al costat del seu moviment corresponent. També pot veure les factures dintre de l'apartat “Llista Factures” Si ha marcat l'opció en la seva extranet la factura. li serà enviada també per correu electrònic.

La factura no és correcta, Com puc modificar-la?
Les factures es generen de manera automàtica i agafen les dades que apareixen en l'apartat “Dades Facturació” de l'usuari. Si desitja que li modifiquem la factura primer ha d'entrar dintre de l'apartat esmentat i actualitzar les dades de facturació, una vegada actualitzats ens ha d'enviar un correu nic@entorno.es i sol·licitar-nos que li tornem a generar la factura.

cap a munt

GESTIÓ DE COMPTES:

Vull tenir diners en el dipòsit per a poder fer els pagaments més còmodament, Com ho he de fer?
En la part superior del menú “Gestió de comptes “ es troba l'apartat que fa referència al Dipòsit. En el quadre “Ingressar import” cal posar la quantitat que vol ingressar i clicar el botó “Realitzar”. Seguidament esculli l'opció de pagament que pot ser per Targeta de Crèdit o bé per Transferència Bancària.
Si escull aquesta última haurà d'avançar-nos el comprovant de pagament per fax al 935921445 o per correu electrònic a nic@entorno.es.

Tinc diners en el dipòsit però no m'arriba per a pagar la meva comanda, ¿Com puc ampliar-ho?
Calculi la diferència (tenint sempre en compte l'IVA) i introdueixi la quantitat en el quadre “Ingressar Import” dintre de l'apartat del Dipòsit en el menú “Gestió de Comptes” i procedeixi al pagament . Tingui en compte que el pagament mitjançant targeta és automàtic i si escull l'opció de Transferència no s'oblidi de passar-nos el comprovant per fax al: 935921445 o bé per correu electrònic a nic@entorno.es. Una vegada validat el pagament l'import quedarà sumat al disponible de la seva extranet.

cap a munt

ELS MEUS USUARIS:

Per a què serveix l'apartat “Usuaris”?
Si vostè gestiona dominis de clients seus des d'aquest apartat pot donar-los claus d'accés perquè puguin consultar els seus dominis i fer les modificacions dels serveis contractats. L'usuari no pot veure l'apartat de facturació ni pagar cap comanda.

Com dono d'alta un usuari?
Des de l'apartat “Alta Usuari” empleni les dades, assigni-li un usuari i contrasenya. L'opció “Veure tots els dominis del pare” utilitzi-la només si desitja realment que l'usuari tingui accés a tots els dominis de la seva extranet.

Com assigno un domini a un dels meus usuaris?
Des de l'apartat “Llista Usuaris” , al costat de cada usuari està el link “Assignar Dominis” cliqui en el link corresponent a l'usuari i li apareixerà la llista de tots els seus dominis, seleccioni el domini que vol assignar-li i cliqui en el botó “Assignar”.

Com esborro un domini a un dels meus usuaris?
Des de l'apartat “Llista Usuaris” seleccioni l'usuari i li apareixeran tots els dominis que té assignats, cliqui la icona “Esborrar” sobre el domini que desitja deshabilitar-li.

cap a munt



Chat